MSI 6368 L - PILNE ;)

Autor: Figaroo (beezer_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 20:32:10 MET

http://www.baber.com/baber/411/msi_6368l.htm

obecnie kosztuje 250 zł, no ale ma w sobie grafe, muze i net.
Co prawda bez AGP i tylko 2 sloty na RAM.

Tak wiec mam pytanie, do tych co ja maja, lub co serwisuja :)
Wydajnosc na poziomie ? Tzn mam drugi komputerek
z chipsetem Intela i815 i chcialbym sie dowiedziec jak
toto dziala w porownaniu z Intelkiem i815

Jeszcze jedno. Plyta bedzie pod komputerek z Linuxem (CEL433, 128MB, pio4
4.3 GB, nou cd, nou fdd)
jako "pomoc naukowa" :) << tu chyba wystarczy ta plyta ?
....ale tez czasem do WIN2k << tu chyba nie wystarczy ?

...jutro mam zamiar ja lyknac :)