Re: Problemy z uruchomieniem komputera

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 19:17:02 MET

Pewnego dnia Aikus IP <aikus_at_USUNTObox43.pl> nastukał(a):
> Ty masz BIOS Awarda? Chyba tak... To jeden dlugi dzwiek oznacza blad
> pamieci.
> Generalnie wydaje mi sie, ze przyczyna Twoich problemow sa niekontakty
> na bankach pamieci. Wez je powyciagaj, poczysc i wloz jeszcze raz.
> Albo poprostu poruszaj nimi troche w tych bankach (tylko nie w czasie
> pracy!!!)

Dzieki. Zadziałało :)
A najprawdopodobniej przyczyną tego był kurz który z radiatora procka
leci prosto na złącza pamięci. Będę musział go generalnie wysprzątać.
Jeszcze raz dzięki :)

--
+-----Pozdrawiam------+------Gadu-Gadu #897890------+
 \ Mateusz Majchrzycki \   www.edytorstacji.prv.pl   \