Re: Rysa [zadrapanie] na monitorze

Autor: Wojtas G. (wojtasg_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 19:04:31 MET

"Zanussi Krzysztof" wrote:
> czy ryse te nalezy zaakceptowac juz, czy czasem nie ma moze recepty na
> zmatowienie tego obszaru substancja ktora pokryta jest szyba kineskopu.
> Jesli tak to jaka to substancja ?

Nie radze tego ruszac - a wiem to z wlasnego doswiadczenia. Co prawda nie
mialem rysy tylko jakies paskudztwo kapnelo mi na ekran i, jak sie pozniej
okazalo, wygryzlo malutka plamke w warstwie antystatycznej. Ale ja myslalem
ze to brudne, wiec zaczelem czyscic w tym miejscu - skonczylo sie na tym, ze
ta plamka zaczela sie robic coraz wieksza - no i w rezultacie mialem po
kineskopie. Przepytalem kilka firmowych serwisow, znajomych fachowcow - i
kicha, zgodna opinia brzmi, ze z uszkodzeniem takiej warstwy sie nic nie
robi.

Wobec tego polecam ryse polubic i nie kombinowac za bardzo. Fakt, ze rysa to
nie uszkodzenie chemiczne, ale jakos mam przekonanie, ze mozna
przekombinowac jedynie na gorsze.

Pozdr,
Wojtas