Re: Jaki monitor 19" - Samsung SyncMaster 957p czy może coś innego?

Autor: Wit Witerski (usenet_at_wit.waw.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 16:19:35 MET

"Kaśka P." <kamar_at_acn.waw.pl> wrote in message
> Witam. Na monitorze nie warto oszczedzac.

Moje potrzeby i wymagania są na tyle niewielkie, że nie potrzebuję bardzo
drogiego monitora. Siedziałem przez wiele lat nad wspomnianą wcześniej
Belineą 107035 i wzrok mi się specjalnie nie męczył, nie narzekałem na
ostrość, kolory mi się podobały, itp. Nie potrzebuję niczego specjalnie
wyższej klasy. Jakby się udało kupić coś podobnego klasowo, ale 19", to by
mnie to bardzo zadowalało.

> A co tam sie stalo z ta Belinea,
> podaj jakie byly najpierw objawy zanim calkiem padla.

Od kilku miesięcy przed zgodnem występowały takie małe jakby strzały prądu.
"Cyk" i obraz się na chwilę (sekundkę) powiększał o kilka-kilkanaście
procent i zmniejszał. Potem obraz zaczął w wyniku tych "strzałów" ciemnieć i
się rozszerzać na stałe. Korygowałem to OSD, aż w końcu stał się czarny i
nic nie widać. Acha! Jeszcze wcześniej to zrobiło się coś takiego, że
włączałem monitor i komputer i monitor od razu przechodził w stan uśpienia.
Aby całość działała, metodą wielu prób doszedłem do rozwiązania. Należy
włączyć monitor i komputer, po kilku chwilach wyłączyć oba urządzenia i
włączyć je ponownie. Dlaczego tak się działo nie miałem pojęcia. Gdzie tu
sens i logika...

Tak więc teraz moja Belinea leży smutno w pokoju. Pan który to oglądał
wycenił "zwłoki" na 10zł. Nie chciałem za takie pieniądze tego oddawać. Wolę
już żeby monitorek sobie poleżał w pokoju - może ktoś będzie go kiedyś
chciał odkupić za więcej, albo poznam jakiegoś elektronika, któremu się to
przyda i zrobię mu prezent.

Pozdrawiam,
Wit Witerski