Pentium 4 1.8, zestaw , doradzcie....

Autor: daxad (m.ch_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 20:59:07 MET

Hej
Mam zlozyc zestaw na P4 1.8 Ghz i
plyta glowna : waham sie miedzy
Asus P4B533 , MSI Intel845E MAX albo Gigabyte GA-8IEX Intel 845E + LAN
dysk twardy : IBM 40GB ewentualnie 60GB
pamiec ram : 256MB PC266 Kingstone
karta graficzna : Gainward GeForce 3 Ti200 450 TV GS
monitor : tez waham sie miedzy Samsung 757DFX lub NEC FE750+
Pierwszy monitor ma niestety nie idealnie prosty kineskop tylko letkie
zagiecia na rogach, interesuje mnie czy jest to az tak bardzo widoczne, no a
drugi monitor jest spox , ma dobre parametry i plaski kineskop ale rzadko
widze go w jakims cenniku, nawet w cenniku komputronika go nie ma ;(
Czy ten monitor to monitor na wymarciu, bo juz go malo kto ma w swojej
ofercie czy co , interesuje mnie to.
Pozatym nie wiem czy warto inwestowac w konstrukcje ktorejs z tych plyt
tylko ze jej wersje bardziej rozbudowana ( IEEE-1394, Raid itp. )
Prosze bardzo o odpowiedzi na moje pytania bo mi ten zestaw sen z oczu
spedza ;)
Wielkie thx dla kazdego kto doradzi.