Autor: Jordan Matuszek (major_at_polsl.better_without_this.gliwice.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 17:54:02 MET
Witam,
Chce reklamowac dysk, ale 1) gwarancja sklepowa sie skonczyla, 2)
sklepu juz nie ma. Czytalem, ze w takich sytuacjach mozna zglosic sie do
hurtowni (dystrybutora?). Problem w tym, ze nie wiem, przez jaka
hurtownie on przeszedl, bo na plombie jest tylko logo. Ponizej przesylam
link do skanu tej plomby. Jakby ktos byl w stanie pomoc mi w
identyfikacji tej hurtowni, to bylbym bardzo wdzieczny.
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~major/gwarancja.jpg
Pozdrawiam,
-- Jordan Matuszek :: MaJor ================================= [e-mail] < sprawdz moj adres przed wyslaniem wiadomosci > [icq] 11363152 :: [gg] 1556610 :: [www] www.major.prv.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:53:57 MET DST