prosba o identyfikacje hurtowni (chyba) w Katowicach

Autor: Jordan Matuszek (major_at_polsl.better_without_this.gliwice.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 17:54:02 MET

Witam,

    Chce reklamowac dysk, ale 1) gwarancja sklepowa sie skonczyla, 2)
sklepu juz nie ma. Czytalem, ze w takich sytuacjach mozna zglosic sie do
hurtowni (dystrybutora?). Problem w tym, ze nie wiem, przez jaka
hurtownie on przeszedl, bo na plombie jest tylko logo. Ponizej przesylam
link do skanu tej plomby. Jakby ktos byl w stanie pomoc mi w
identyfikacji tej hurtowni, to bylbym bardzo wdzieczny.

http://zeus.polsl.gliwice.pl/~major/gwarancja.jpg

Pozdrawiam,

--
Jordan Matuszek :: MaJor =================================
[e-mail]  < sprawdz moj adres przed wyslaniem wiadomosci >