Re: Jaka drukarka (plujka) - opinie

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 16:36:05 MET

Tomek napisał/a...

T> Zamierzam w najblizszym czasie kupic jakas drukarke atramentowa i
T> zastanawiam sie na wyborem. Dlatego chcialbym przeczytac opinie uzytkownikow
T> drukarek. Jaka drukarke kto poleca. Interesuja mnie zwlaszcza te opinie
T> negatywne, zeby nie kupic jakiegos szajsu.
T> Z grubsza to drukarka powinna spelniac nastepujace warunki:
T> - cena powiedzmy do 600 zl
T> - poziomy podajnik papieru
T> - przeznaczenie raczej teksty i obrazki (wydruki zdjec dobrej jakosci - nie
T> musza byc)
T> - nie za wysoka cena eksploatacji (tusze)
> [...]

 Od ponad tygodnia używam HP DJ845c. Dałem za nią 299zł w Mediamarkt i
 jestem bardzo zadowolony. Drukuję głównie teksty, raz zdarzyło mi się
 drukować zdjęcia na dołączonym papierze fotograficznym - jakość
 idealna jak na sprzęt w tej klasie cenowej. Byłem bardzo pozytywnie
 zaskoczony. Sprzęt jest wykonany nieźle, nie hałasuje za bardzo.
 Tusz czarny 45ml nieoryginalny kosztuje 90zł. Nie znajdziesz bardziej
 ekonomicznej, nowej atramentówki.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]