Re: Monitor - pomocy !!

Autor: Onet (zamii_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 16:10:44 MET

Jak masz zamiar dlugo siedziec to najzdrowiej(tak mi sie przynajmniej
wydaje) kup panel, dolozysz jakies 250 i masz LG.
Jesli nie dzasz rady tyle zebrac to do dlugiej pracy polecalbym bardziej
dobra 15" np Sony, swego czasu duzo przy niej siedzialem i oczy mnie nie
bolaly, 17" raczej nie nadaje sie do dlugiej pracy, jest za duzy i zaraz
oczy bola.
Pozdrawiam
Przemek.