PILNE - Ktora plyta do Athlona 2000XP?

Autor: Dawid Adamczyk (Dawid.Adamczyk_at_inetia.nie.dla.spamu.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 16:00:30 MET

Jak w temacie. Ktora plyte byscie polecali do Athlona 2000 XP? Zeby byla
mozliwie jak najbardziej stabilna i nie drozsza niz 500zl. Ja myslalem o
Gigabyte GA-7VAX lub MSI KT4 - obie na KT400. Zaznaczam, ze chodzi mi o
stabilnosc i ze nie bede nic podkrecal. Jesli macie propozycje innych plyt
to tez bylbym wdzieczny.

PS. Tylko dajcie mi ASAP odpowiedz bo jutro bede kupowal.

--
Shalom!
Dawid