Re: drukarka laserowa

Autor: Tomek (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 15:35:09 MET

Uzytkownik "simonq" <simonq_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
> Chcialem sie was panowie poradzic w nastepujacej kwestii:
> mam okolo 1300zl na drukarke /musi byc laser ze wzgledu na przeznaczenie/
> Po przejrzeniu ofert, zostaly 2 modele Minolta PagePro 1200W i HP
> LaserJet 1000w.
> Minolta ma lepsze parametry, ale jakos bardzie stawialbym na HP.
> W zwiazku z tym chicialem prosic was o opinie i doswiadczeniami
> dotyczace ww drukarek.

W pracy powszechnie uzywamy HP1000 i HP1200, dlatego tez polecalbym ta
drukarke. Akurat Minolty nie znam i nie wiem, jak drukuje, ale z
wczesniejszych porownan modeli HP i innych drukarek, pomimo teoretycznie
slabszych parametrow (chodzi glownie o rozdzielczosc) HP robil wizualnie
lepszej jakosci wydruki. Inna sprawa to trwakosc, ja do tej pory w domu
uzywam HP4L (8 lat).

pozdrawiam
Tomek