Re: Kupilem nowy monitor...i :((

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 14:39:55 MET

In article <slrnat1n9s.kos.samotnik_at_localhost.localdomain>, Samotnik wrote:

> Bzdura, masz ustawowe prawo oddać w jakimś tam terminie przy sprzedaży
> wysyłkowej.

Ja robię tak, planując jakiś zakup w sklepie wysyłkowym: "palę głupa",
udając, że nie wiem że mam takie prawo i grzecznie pytam, czy jest u nich
możliwość zwrotu zakupionego towaru w jakimś tam krótkim terminie, powiedzmy
3-5 dni. W przypadku odpowiedzi wykrętnych spuszczam taki sklep z wodą w
klozecie i na tym kończą się zakupy.

W ten sposób spłynęły do kibla sklepy www.monitor.pl. www.astrada.pl
(www.monitorylcd.pl). Jakaś pani z tego drugiego poświęciła dwa dni na
wyłuszczanie mi swojej interpretacji przepisów, według której ich ten
przepis nie dotyczy, a w ogóle to ta ustawa ma rażące wady prawne i jest
sprzeczna sama ze sobą, bo jest tam punkt, że zwrot nie przysługuje w
przypadku "usług ściśle związanych z zamawiającym", a według niej dotyczy to
również zakupu monitora u nich, bo dostarczają ściśle taki monitor, jaki
sobie ktoś zamówi :)))

Paweł