Jak naprawic monitor Samsung SM 510b

Autor: makar55_at_tlen.pl
Data: Tue 12 Nov 2002 - 14:04:54 MET

Witam
Objawy sa takie: przed kilkoma miesiacami po wlaczeniu komputera nie odpalil
monitor. Dokladnie -dioda wskazuje iz przechodzi on w tryb normalnej pracy a
ekran jest czarny. Po kilku probach z wylaczaniem zasilania udalo sie
odpalic i bylo ok przez pare m-cy. Potem sytuacja powtorzyla sie, z tym ze
okres niedzialania trwal kilka dni. Oczywiscie podejmowalem proby wylaczania
i wlaczania-bez rezultatu, az wreszcie zaskoczyl i postanowilem nie wylaczac
zasilania. Przedwczoraj, po ok miesiacu normalnej pracy wyjalem na 15 sek.
wtyczke z gniazdka i po wlozeniu monitor nie odpalil. Komputer dziala
normalnie i raczej nie jest to wina karty graficznej, bo z innym monitorem
jest ok. Poza tym kiedy monitor dzialal normalnie, wlaczenie go z wyjetym z
karty graf. kablem sygnalowym powodowalo iz caly ekran robil sie bialy,
teraz ekran pozostaje czarny.
Mam prosbe o ewentualne wskazanie miejsca awarii. Moze uda mi sie naprawic
go wymieniajac jakis modul.
Dziekuje i pozdrawiam

Maciek Karpinski