Re: Kupilem nowy monitor...i :((

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 13:29:16 MET

On Tue, 12 Nov 2002 10:51:04 +0000 (UTC), Samotnik
<samotnik_at_samotnia.eu.org> wrote:

>Bzdura, masz ustawowe prawo oddać w jakimś tam terminie przy sprzedaży wysyłkowej.

Bedziesz sie z nimi procesowal? Poza tym Komputronik ma taki zwyczaj
ze koresponduja z klientem proponujac rozne korzystne dla niego
rozwiazania, czlowiek sie cieszy, a jak minie termin zwrotu towaru...
nagle cisza.
Ja u nich nie kupuje po paru takich wlasnie numerach i kilku innych.
A jeszcze rok temu byli bardzo mili... jak nie byli czegos pewni to
panienka dzwonila do domu, dopytywala sie o wszystko...
a od kilku miesiecy zaczelo w paczkach przychodzic dziadostwo, uzywane
podzespoly, nie odpowiadaja na maile, jak sie zadzwoni to nikt nic nie
wie albo wszystko od razu jest zalatwione a po kilku dniach okazuje
sie ze nic nie jest zalatwione i nadal nikt nic nie wie... do d...
jest ten Komputronik.

Pozdrawiam

oVo