Stary PC.

Autor: Piotr \ (gandx_at_Lunarii.org)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 13:00:09 MET

            Witam,
Pisalem juz o tym na prgks, lecz nikt nie znal odpowiedzi, wiec sproboje tutaj:

    Znajomy, ktory ma starusienki sprzet [166MMX, 64MB, 2 dyski po 4Gb Quantum, Ati Mach 64 +
VooDoo1] poprosil mnie o pomoc, ale ja nie mam pojecia o co w tym chodzi wiec:
            Przechodzil sobie Kingpina, kiedy wpadl nagle na pomysl, aby sprobowac odpalic Soldier Of
Fortune 1, ktore kiedys mu na Win 98 [teraz ma ME] nie chodzilo, z takiego powodu, ze kiedy
zainstalowal GLSetupa i probowal uruchomic jaka kolwiek gre w 3d [OpenGL, Glide, Direct3d] pokazywala
mu sie zielona plansza... Teraz stalo sie to samo, tyle, ze pokazuje sie plansza bezowa...
            Chodzi mu raczej o rozwiazanie tego problemu, na tyle, zeby mogl grac w SoFa2... Bo to, ze
moze te sterowniki deinstallnac, to wie... Ale chodzi glownie o tego SoFa. :)

p.

--
Pozdrawiam,
Gandx | GG:1321915 | gandx_at_lunarii.org