Re: 0209580 - jaki serwer DNS?

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:24:04 MET

> Nigdzie na stronie Energisu nie udało mi się znaleźć informacji,
jaki serwer
> DNS powinienem ustawić dla tego połączenia.
> Dla TP S.A. to 194.204.159.1, a dla Energisu?

Ten sam. Jakie to ma znaczenie. DNS jest DNS a TPSowy ma taka
wlasciwosc, ze zawsze dziala. Co jak co ale DNSa TPSA ma dobrego.

> Przy okazji, jak ten numer dostępowy sprawuje się w praktyce?
> Lepiej niż monopolisty?

To zalezy od lokalizacji. U mnie (w Warszawie na pl. Bankowym) nie
udalo mi sie ani razu polaczyc przez Konekt, natomiast u mojej Kasi
(Poznan, os. Zwyciestwa), gdzie przez TPSA nie daje sie nawet poczty
sciagnac, Konekt smiga jak marzenie!!!
Sam musisz wyprobowac.
A w ogole to raczej do tego tematu polecalbym grupe pl.comp.networking
... tak, chyba tak.

--
Pozdrowienia!
Aik - Onet Konekt beta tester:)