rozdz. TV+divx = restart PC

Autor: sasza (saszap_at_tlen.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 10:50:34 MET

czesc
mam przejściówkę vga - euro i powerstripem zmieniam rozdzielczość dla TV
(720*576). Obraz na tv jest - wszystko git no i chce włączyć film. wiec go
wlaczam no i otwiera mi sie odtwarzacz (best playe w tym przypadku), ale
film sie nie odtwarza i po ok 15 sek mam reset kompa. Próbowałem z innymi
playerami ale to samo. Po restarcie mam komunikat że "sterownik ekranu nie
mógł dokończyć operacji rysowania" .
W opcjach odtwarzaczy odznaczyłem opcje zeby w jakikolwiek sposob zmienial
rozdzielczosc itp.Karta to matrox G400 - najnowsze sterowniki - ze sterami
standardowymi z windy tez to samo
Może któs coś poradzi ??
thx
s.