Re: japi procek do takich zadań??

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 10:32:51 MET

> witam mam za zadanie złoźyć kompa dla grafika komputerowego.Programy
> to quark, photoshop, corel
> jaki procek najlepszy Althon czy P4
> (może jakaś przybliżona konfiguracja ?)

Athlon XP

> czy ma zastosowanie w takich przypadkach RAID ??

Nie.
Polecam raczej dwa szybkie osobne dyski - jeden na system
i tempy, drugi na pliki robocze.

> dodam że mam na to 4000 zł (bez monitora)

Fura kasy.

Zajmuje sie wlasnie dokladnie takimi pracami jak piszesz.
Mam niemodna plyte ESCK7VZA z 1GB RAMu,
mam zamiar dolozyc jeszcze 512MB.
Taka ilosc pamieci daje kopa znacznie wiekszego niz
szybszy procesor.

-
skanowanie dobre i tanie www.skanowanie.com.pl
-