Re: jaka karta TV/FM - KWorld vs PixelView ?

Autor: #Piotr# (piotr_los_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 09:21:37 MET

Tak się składa, że jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem PixelView HD.
Raczej odradzam zakup powyższego. Poprzednio używałem PixelView TV PAK (ten
z kamerką) i byłem średnio zadowolony, ale ten HD to już totalna porażka.
Rozdzielczość 720x480 tylko w oryginalnym sofcie (w VirtualDubie maxymalnie
udało mi się przechwycić 352 x288). Żaden znany soft nie chce z tym
współpracować (bTV itp.). W rozsądnej cenie polecałbym raczej jakiegoś
Pixela na BT878
Ale to tylko MHO ;)

--
Pozdrawiam