Re: ECS ECS-owi nie rowny ( P I L N E ! ! ! ! ! )

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 08:49:44 MET

Użytkownik <win386_at_poczta.onet.pl> napisał
> Zamierzam kupic jedna z plyt (i prosze nie wciskac mi tu ze nie warto lub
> pochodne tego typu bo i tak kupie ktoregos ECS-a z wymienionych plyt
glownych
> bo nie dysponoje grubym portfelem, tylko prosze o rade ktory lepszy,
> wydajnieszy i stabilniejszy) ECS-owskich a mianowice mowa o ECS K7VTA3
v3.1 VIA
> KT333 i o ECS K7S6A SiS-745.

:)
bardzo konkretne podejscie i zyciowe (gratuluje)
Plecam K7VTA3 (280-290zl) _
DO tego pamieci PC2100 (wez jakies markowe ) 256MB to 320zl
Na PC2700 (333) nie warto sie napalac _ no chyba ze juz je masz _ale 30
zloty roznicy to w sumie nie za duzy pienadz jesli bierzesz kompa dla
siebie.

Blesso