Re: ECS ECS-owi nie rowny ( P I L N E ! ! ! ! ! )

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 06:58:10 MET

In article <aqpega$8fm$1_at_news.tpi.pl>, tjd_at_klub.chip.pl says...

> Jeżeli od samego początku masz zamiar używać pamięci DDR to K7VTA3.

Podpisuje sie pod ta opinia. Dodam, ze nie znajdziesz za takie pieniadze
plyty na kt333, a jezeli chodzi o czarna serie ecsow to mam nadzieje ze
juz minela. Ja sam (odpukac) bardzo sobie chwale ten wyrob, choc na
pewno do overlockerow nie naleze.
LPH napisales w swoim poscie ze zamierzasz wsadzic w ta plyte pamieci
333. To bez sensu! Poczytaj archiwum, chocby z ostatnich kilku tygodni.
POzdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!