Re: Monitor 19"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 23:04:11 MET

> Hej...ja qpilem 454 Pro...zajebista...wszystko och i ach...
> ale ta ostrosc...mozesz cos wiecej na ten temat ew. zrodlo danych...
> bo faktycznie - przy 85 Hz jest ostra jak brzytwa...ale przy 140 jest echo
> jasnego koloru...tylko, ze nie wiem, czy jest to wina monitora, czy karty

Ogladalem ten monitor na ATI 7500 i efekty podobne. Parametry ten monitorek
to ma super, ale co z tego, skoro w gornych granicach ostrosc jest do d...
No, moze to wina tego egzemplarza, ktory widzialem, ale zdaje sie ze nie
jestem jedyny ;).

> (voodoo 3 - a wiadomo, ze przetworniki zawsze mieli ch**owe) - bo np. na
starym
> Virgu to je ostro (tylko znowu to 85 Hz tylko)
> Ale ogolnie to bajer, szybko przelacza tryby i qna 285 kandeli...tego
nigdzie
> nie widziales ;) Mozna sie opalac ;))

hehe, na Necu 991SB jest 300 cd (w dwustopniowym trybie superbright).
Tak w ogole do wyboru sa 4 monitory:

Samsung 959NF (ok. 1500 zl)
LG Flatron 900P (ok. 1400 zl)
NEC 991SB (ok. 1700 zl)
IIyama VM Pro 454 (ok. 1800 zl)

Ja wzialbym Szajsunga lub Nec-a (najbardziej podobal mi sie obraz w nich -
ostrosc i kolorki).

Pzdr.
hattab