Problem z grafiką/płytą główną

Autor: mazx (mazx_at_o2.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 21:55:45 MET

Nakreślę sytuacje:
Mam kompa na płycie Abita SE6 (chipset i815E ze z integrowaną grafiką).
Niedawno kupiłem Rive TNT2 Pro. Wszysto jest ok aż do pewnego momentu, tzn.
wkładam kartę, urachamiam kompa, instaluje sterowniki (Win98), restart i
zaczynają się problemy. Komputer uruchamia się, system przetwarza
autoexec.bat i config.sys i na tym kończy. Windows nie startuje, czarny
obraz na monitorze. Dodam że karta jest w 100% sprawna i że pod innymi
systemami (Win2000, WinMe) miałem ten sam problem. Proszę o wszelkie
sugestie.

mazx