Belinea vs NEC (LCD)

Autor: TomaszQ (tomaszq_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 21:53:33 MET

Witajcie

Mam do wyboru:

- Belinea 101570
- NEC 1550M

Oba teoretycznie maja podobne parametry (kontrast, jasnosc, czas
reakcji), roznia sie troche szczegolami.

Czy ktos z Was bawil sie ta Belinea? Bo wiem ze NEC jest rewelacyjny
(dobre odwzorowanie kolorow), a nie widzialem nigdzie jakiegokolwiek
testu tej Belinei... Osobiscie zalezy mi na bardzo dobrym odwzorowaniu
kolorow i nieskiej cenie, a Belinea jest duuzo tansza od NEC.

Czy ktos moglby sie wypowiedziec i nakierowac mnie zanim wydam kupe kasy?
:)

Z gory dzieki!

TomaszQ