Re: DAYTEK 755dfJakie macie opinie o tym monitorze???

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 21:10:05 MET

On Mon, 11 Nov 2002 00:28:34 +0100, "plitkin" <plitkin_at_interia.pl>
wrote:

>Konkretnie o tym modelu nie powiem nic, ale pracowalem na dayteku dluuuugo i
>przez to siedze w okularach teraz...

Dziwne, ja pracuję już dobre 6 lat i problemów ze wzrokiem nie mam.
Kiedyś czytałem jeden mądry artykuł w którym napisali, że jeżeli ktoś
ma tendencje do utraty lub wad wzrokowych, to i tak nic mu nie pomoże
i nie zaszkodzi, natomiast temu, któremu w genach "zapisano", że wzrok
będzie miał dobry, będzie ten wzrok miał w porządku nawet w przypadku
pracy w warunkach pozornie szkodliwych.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl