Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 18:21:44 MET
Marianr24 wrote:
> TAK - 3 lata od producenta a nie od sprzedawcy.
> Przy reklamacji u producenta (webside) takiego HD z defektem nie trzeba nawet
> okazac dowodu zakupu - wystarczy podac model i numer fabryczny - przysla nowy,
> taki sam model i wielkosc albo nawet lepszy.
Pod jednym warunkiem - jeśli dysk został sprzedany w wersji BOX a nie OEM.
W przypadku np. dysków IBM łatwo to sprawdzić na ich stronie www.
-- Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name- -zamien trzy podkreslenia na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie-
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:53:39 MET DST