Re: Czy zmienic sprzet

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 17:52:39 MET

Zdecydowanie gorzej. Praktycznie stracisz sporo z wydajnosci. Celerony na 66
MHz magistral nawet podkrecone na 75 i tak sa wolniejsze od Duronow. Coz z
tego ze plyta jest dwuprocesorowa i system obsluguje wieloprocesorowosc
jezeli wiekszosc softu, poza bardzo nielicznymi wyjatkami (np 3D Studio) nie
jest zoptymalizowana do pracy wieloprocesorowej. W praktyce wszystko bedzie
ciagnal pierwszy procek a drugi przez 99 procent czasu bedzie sie opalal. W
praktyce to zyskasz na wydajnosci np. notatnika bo sam system obsluguje
wieloprocesorowosc a reszta bedzie chodzila wolniej. Dobrym przykladem jest
Quake ktory ma wersje do pracy wieloprocesorowej a jednak na dwoch procach
chodzi wolniej niz na jednym bo sporo mocy obliczeniowej pochlania tryb
SLI. . Lepiej poszukaj sobie KT7A RAID za jakas doplata i pusc Durona na 133
MHz szynie. Dosyanie wtedy niezlego kopa rzaden celek mu nie podskoczy

Pozdrawiam