SB Live Value + Mini Disk

Autor: Pawel G. (KRAKOW) (dopesson_at_markom.krakow.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 14:10:43 MET

Witam!
                Mam SoundBlastera Live! 1024 ma juz ze 3 lata ale nie ma
wyjścia cyfrowego. Kupiłem MiniDisk SONY, który ma wejście optyczne i
zwykłe (minijack). Można na niego nagrywać albo manualnie (nie cyfrowo)
i nie ma wtedy dwustronnej synchronizacji, która umożliwa np. dzielenie
na kawałki itp. Natomiast jeżeli uyżyje się kabla optycznego jest
dwustronna synchronizacja (przegrywałem z CD z wieży, która ma wyjście
cyfrowe).
        PYTANIE: Zainstalowałem najnowsze oprofgramowanie do SB LIVE i
oprogramowanie do MINI DISKu. Czy jeżeli podłacze MiniDisk do SB LIVE
mauanie (nie optycznie) to istnieje możliwość synchronizacji i
możliwości dzielenia na poszczególne kawałki na MD Za pomocą
oprogramowania do SB LIVE czy ono dotyczy tylko podłączenia przez
optyczne wyjście?
Pozdrawiam;
Paweł.