Problem

Autor: rtofvnt (rt305_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 13:47:51 MET

Co może być przyczyną dosyć dziwnego zachowania kursora myszy na ekranie:
sama troszkę się rusza (jak by przynajmniej wypiła flaszkę) i jest jakaś
tępa.
No i jeszcze z klawiaturą cyrk:
Przy włączeniu zasilania wszystkie diody mrugną do mnie wesoło i na tym
kończy się jej działanie.
Czasami (raz na 1322 uruchomienia) dziala przez jakis czas, a potem
najspokojniej w swiecie nie reaguje.
Zmieniłem ostatnio zasilacz i nie wiem czy nie jest on czasem uszkodzony. Za
mało prądu daje cy cos. Lampka na płycie glownej nie swieci ciaglym swiatlem
tylko delikatnie mruga.
Prosze o jakas pomoc.
Pozdrawiam - Maciej