Re: Oceńcie konfig

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 12:49:05 MET

> A czemu tak uważasz? Chciałbym żeby sprzęt wytrzymał dłużej niż rok, a
> TEAC to porządna maszyna.

To fakt, ale na LiteOna dostajesz 2 lata gwarancji (wiec napewno wytrzyma
ponad rok - bo jak nie - to wymienisz:-))). Nie wiem czy warto przeplacac...
Lepiej doinwestowac w lepszy HDD i dokupic karte muzyczna - bo nie masz
(penie jest na plycie - nie wiem jaki to chipset, ale jezeli AC97 - moze
okazac sie troche zaslaba na potrzeby grania).
Polecam myche z 2 kolkami (np. A4Tech Presto 121 = byla WWW11). Bardzo
fajna...