Wiesza sie komp

Autor: topek (topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!_at_post.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 11:52:06 MET

.. i mam zagwozdke :-(
Na poczatku witam.

Komp dosc wiekowy, sluzy mojej mamie do netu i do pisania i drukowania jakis
papierow (tzn bedzie sluzyl, bo mama z tych poczatkujacych)
Procek to Pentium II 266 MHz (chyba :-) ale napewno nie 600MHz) na slot1
Plyta to jakis wynalazek (firmy nie pomne) ATX
Karta graficza tez jakis wynalazek Matroxa Speedstar czy cus innego (8mb na
AGP)

Jak objawia sie zwis i po czym nastepuje? Reguly nie ma, ale po
obserwacjach:
- gdy duzo czlek bawi sie oknami (minimalizacja, maxymalizacja, zmiana okna)
wtedy najczesciej wisi.
- dziwnie podswietla (np na zolto!) wyrywkowo i calkiem przypadkowo teksty
(np w panelu sterowania). Wyglada to tak jakbym zaznaczyl tekst. Ale tekstow
w opisie nie da sie zaznaczyc!
- zwis nie nastepuje po jakims okreslonym czasie, tylko raz po 5 min, raz po
godzinie
- te same objawy na Win98 jak i na WinMe (innych os jak narazie nie
probowalem)

Pierwsze moje podejzenie padlo na przegrzewajacy sie procek, dolozylem pasty
przewodzacej, dodalem drugi wiatrak, dotykalem reka procka i byl chlodny.
Potem moje podejzenie padlo na Karte graficzna. Bylem z nim u fachmanow w
sklepie komputerowym zmienili karte i dalej sie byl wieszal cham i prostak.

Zostala plyta i procek, na co stawiacie ??

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)