Re: Przejsciowka na wiatrak

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 21:47:20 MET

"Alien_x" <alienx_at_xl.wp.pl> wrote in news:aqmcch$kfm$1_at_news.tpi.pl:

> Musze zrobic cos na wzor tuby poniewaz, gdy przymocuje go
> bezposrednio to cale wdmuchiwane powietrze bedzie szlo na boki, po
> prostu mam za maly radiator.

            Aha. Myślałem, że chodzi po prostu o wyciszenie obecnego
wiatraka. W tamtym przypadku to, że część leci na boki, nie ma
znaczenia (na moim orbie nawet się temp. lekko poprawiła).
            Proponuję zatem wycięcie ze sztywnego kartonu czy plastiku
czterech trapezów równoramiennych o podstawach 50mm i 80mm (ramię
dobierz eksperymentalnie; raczej dłuższe) i sklejenie ich 'w tubę'.
Dalej montaż tradycyjny, tzn. w moim przypadku drut w izolacji ew.
kropelka.

ps. Tylko żeby toto mocne było, bo inaczej wiatak może odpaść...
ps2. Głośne może toto być.

--
/****    There are many ways to get what you want    ****\
*****          I use the best I use the rest         *****