Problem z wyłączeniem komputera

Autor: sieszpak_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 11 Nov 2002 - 09:08:54 MET

Witam serdecznie,
powstał nagle mały problem. Składałem kompa i po włożeniu wtyczki zasilania
zauważyłem, że wiatrak na procesorze zaczął się kręcić. System podniosłem za
pomocą resetu. Przycisk power zaczął działać jak reset :o . Zwierałem wyłącznik
na płycie ręcznie i to samo. W BIOSie raczej wszystko OK nawet puściłem go na
domyślnym ustawieniu. Wcześniej płyta i obudowa działała OK- maja około 2tyg.
BIOS nie był flashowany. Zamykając system WIN XP poprzez 'wyłącz komputer',
komputer się zawiesza a 'uruchom ponownie' działa poprawnie. Jakie pomysły???
Może flashowac BIOS, proszę o szybką poradę. Kabelki połączone poprawnie, nawet
sprawdziłem czy monterzy obudowy czegoś nie pomylili- rozłożyłem front obudowy.
Pozdrawiam
Damian