Przełącznik

Autor: leo59 (leo59_at_hoga.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 23:31:50 MET

Witam
Mam pytanie do fachowców na tej grupie. Sam jestem laikiem w
elektronice.Potrzebuję urządzenia do przełączania kilku obwodów ( np.4
przekaźniki) za pomocą komputera. Chodzi mi o to żebym mógł za pośrednictwem
internetu i komputera włączać i wyłączać te obwody.
Chętnie jakieś gotowe urządzenie ew. kit do samodzielnego montażu.
A może podobne urządzenie sterowane linią telefoniczną , podobnie jak
automatyczna sekretarka.
Za wszystkie podpowiedzi serdeczne dzięki