LCD czy CRT?

Autor: obraxan (obraxan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 23:02:28 MET

Witam
Glowne kryterium: zdrowie oczu. Monit do prac biurowych, werd, net itd,
zadnych gier i filmow.Max co moge kupic to Eizo L365 a z CRT to nie wiem ale
na pewno jakas 19'. Co zdrowsze dla oczu? Nie piszcie o zadnych parametrach,
czasach i geometriach.Nurtuje mnie takie cos, gdy wlaczysz biale tlo to przy
lcd za cholere nie da sie zobaczyc gdzie jest plaszczyzna swiecaca ekranu a
przy crt prawie zawsze widac gdzie jest ta plaszczyzna i oko ma sie na czym
skupic i nie bladzi tak jak przy lcd.Co o tym myslicie?Jaka jest aktualnie
najlepsza 19'? no i porownujac ja do L365 co brac? jak pisalem jest tylko
jedne kryterium: zdrowie oczu
Wielkie dzieki
pzdr.