Re: Wcielo mi partycje 27GB

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 22:06:37 MET

Użytkownik <wojtazz_at_op.pl> napisał w wiadomości
> W XP we wlasciwosciach formatowania mozna wybraz typ plikow albo NTFS
> albo FAT32, no i wybralem FAT32.

Tego nie napisałeś... (było, że formatowałeś z dyskietki)

Odszukaj utraconą partycję tym: FINDPART http://inet.uni2.dk/~svolaf, a
potem ja odtwórz Ranish Partition Managerem. Albo skorzystaj np. z
darmowego TestDisk http://www.cgsecurity.org.

I rób sobie kopie MBR po każdej operacji na partycjach...
M.