jaka karta z dobrym tv-out do slabego sprzetu

Autor: Boober (wrutniak_at_mp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 22:16:28 MET

chcialem kupic uzywana grafike do starego komputera zeby przystosowac go do
odtwarzania dvixow na tv. liczy sie dla mnie zatem glownie stosunek jakosc
tv-out/cena. karta musi koniecznie posiadac wyjscie s-video, moze byc na
agp.
Mozecie mi polecic cos konkretnego?(ja myslalem o jakims starym ati, tylko
jakim??) A moze ktos z was chce sie takiego sprzetu pozbyc za rozsadne
pieniadze...

czekam na propozycje