Re: plamki na monitorze

Autor: Miron (miroambro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 18:22:53 MET

Użytkownik "bias-o-matic" <bias_at_nie.ma.mejla> napisał w wiadomości

> samsunga 753dfx
> mam pianke taka do ekranu w komputerowym sklepie zakupiona i zwykla
szmatke
> bawelniania i jakbym nie czyscil to wciaz pozostaja smugi jakeis

Od 4 lat przemywam mojego Trinitrona zmoczonym kawałkiem papieru
toaletowego, a pożniej na sucho także papierem go wycieram. Nie pozostają
żadne smugi ani tym bardziej rysy. Dodam, że używam paieru z celulozy bo z
doświadczenia na własnej d.. ;) wiem, że w papierze z makulatury zawsze są
jakieś mikroskopijne zadziory potrafiące zadrapać i monitor i ... ;)

--
Pozdrawiam
Miron