Dlaczego poziom użycia procesora 50% jak komputer jest bezczynny?

Autor: MAX (max_kr[wytnij-to)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 16:46:15 MET

Cze
to znowu ja i moje problemy.

Włączyłem monitor systemu, kiedy inne programy nie były uruchomione - użycie
procesora wynosiło 50%. Jest to o tyle dziwne, że na drugim kompie, z
procesorem 4x wolniejszym, gdzie zainsalowane są dokładnie te same programy,
z wyjątkiem NERO, Clone CD i CD Mate, użycie procesora wynosiło ok. 3%.

I teraz jest problem: który z moich programów wykorzystuje moce obliczeniowe
procesora? Jak to sprawdzić?

Efekt jest taki, że jak słucham Winampa na głośnikach 4,1, to przejście
między dwoma oknami IE kończy się "zacinaniem" muzyki. To jest na prad
wkurzające, bo nie po to kupowałem nowego kompa, żeby tej pracował gorzej
niż stary.

Dzięki z góry za wszystkie rady,
MAX