nie drukuje mi koloru czerwonego

Autor: bias-o-matic (bias_at_nie.ma.mejla)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 15:58:55 MET

mam hp845c, zatkaly mi sie chyabh dysze czy jak to sie zwie, bo niewiele w
kolorze
drukowalem i teraz zamiast czerwonego koloru mam zolty..
i czy da sie cos zrobic zeby znowu zaczel drukowac czy juz trzeba kupic nowy
pojemnik z tuszem?
nie znam sie na tym bo malo mam do czynienia z drukarkami
czytalme gdzies ze jak sie zatka to mozna do cieplej wody wsadzic pojemnik,
ale w hp pojemnik jest razem z glowica wiec to chyba nie jest dobry pomysl?