Re: K7S5A - pomocy!

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 15:29:03 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał
> Grrr... Male pytanie odpisywalem Tomkowi czy MarKoz_PL?
> Nie chodzi co Ty sadzisz o tej plycie bo wiesz co ja mam na to... Chodzi
> jak zareagowales na moj post. Bo mialem zupelnie co innego na mysli i
> naprawdne nie kumam Twoich zaczepek
> A czy ja napisalem, ze wine napewno ponosi plyta glowna?
_____________________
jakos nie za bardzo mi sie chce juz w niedziele ciagnac ten "watek "
ECS-wych bojow (no w poniedzialek_czemu nie )
dyskusja toczy sie w "temacie" problemu Tomka
wszystko co tu piszemy powinno byc zwiazane z jego sprawa
pisanie ze AMD robi slabe prockia ECS plyty jest tu nie na miejscu( podobnie
jak moje uwagi dotyczace w/w nieuzasadnionych minusow)
i tak powinno byc na grupie . pytanie -odpowiedz bez zbednych komentazy
ale tak nie jest _ i oczywiscie wszystkich w tym udzial
wiekszosc z nas to "wykorzystuje"
wiec dosc pustego gadania _wezmy sie do rad udzielania

Blesso
PS
a w Outlooku standartowo jest kodowanie srodkowoeuropejskie ustawione
i jakos nie widze tu "problemow"