Mysz A4Tech.MSI KTUltra2 i restart WXP - putanie

Autor: LuteC (nolwik_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 14:58:07 MET

Probowalem na news.pl.windowsxp lecz nie znalazlem odpowiedzi.
Chodzi mi o to, ze jak zainstaluje mysz 4D /3 przyciski i 2 kolka A4 Tech
 PS2 -
firmowym programem instalacyjnym z dyskietki lub pobranym ze strony
producenta/, to po przycisnieciu "Uruchom
ponownie" system po prostu zamyka sie i dalej wisi nie restartuje. Po
deinstalacji myszy
wszystko wraca do normy. Probowalem 3 innych sterowniow tej firmy V 7.38 i
objawy sa
identyczne. Sama
praca myszy jest prawidlowa, zamkniecie systemu i wylaczenie tez, tylko ten
restart mnie wk... bo trzeba wylaczyc i ponownie wlaczyc zasilanie.
Gdy zainstalowana jest tylko jako standart PS2 to wszystko jest OK , brakuje
jednak mi tego kolka no i przycisku do szybkiego wybierania menu.
Plyta glowna MSI KT Ultra2, A2000+, GF4 Ti4300. 256MB DDR. system WXP.,
Pozdrawiam.
LuteC