Re: K7S5A - pomocy!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 14:21:01 MET

Blesso wrote:

> napisales tak:
> "Przeciez procek jest sprawny. Jak juz to ECS robi nie
> najlepsze plyty :/"

Wiem co napisalem, przeczytaj dokladnie do czego odnosi sie moja odowiedz.
Bo tak mozna w dowolny sposob interpretowac praktycznie kazdy post.

> "Jak juz to ECS" to wlasnie mowi ze jesli nie procek to.....wlasnie
> ECSa wina
> BO jesli ECS robi zle plyty tzn ze w przypadku Tomka moze to byc
> jedna z przyczyn

Dokladnie, to moze byc w kazdym przypadku bez wzgledu na plyte.

> Nie podales innych rozwiazan wiec

Problem z czytaniem? :)

> ..cala argumentacja na "K7S5a
> -pomocy " mowi ze ECS to badziewie (w Twym pierwszym poscie)

Jak juz pisalem ujawnia sie u Ciebie ewidentnie fanatyzm i szuaknie
zaczepki z kazdym kto napisze cos o ECS nie po Twojej mysli. Jesli nie
zmienisz formy swoich postow to EOT.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity