Re: tuner fly video 98 - firmware

Autor: Chester (chester_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 10:14:47 MET

> bez większych kombinacji w ustawieniach. Podejżewam, że mój problem jest
> spowodowany wadliwym firmware w moim tunerze, który wywala sygnał pod
innym
> adresem niż standardowo powinien.

Chyba nie jest to wina firmware, ten tuner ma to do siebie, że nie bardzo
chce współpracować z niektótrymi płytami głównymi.
Na jednych płytach Borg, działa na innych nie.
Poszukaj jtv, ten program w moim przypadku współpracuje świetnie z tym
tunerem,
jest darmowy i polski, był na którejś z płyt Chipa.

--
Pozdrv.
Chester