ZX i pamiec

Autor: Sebastian Pasikowski (pasikowski_at_interia.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 12:17:02 MET

Witam.

Czy chipset ZX Intela ma problemy z obsługą 133 MHz pamięci?
Mam do kupienia płytę gł. MicroATX Intel BI440ZX z chipem ZX intela i
Cel. 333. Niestety, nie posiadam dokumentacji, ale z tego co wygoglałem
to powinna współpracować z pamięciami 66 i 100MHz. Po wsadzeniu 128MB
133MHz (nie mam dostępu do wolniejszych pamięci)płyta startuje,
następuje test pamięci, następnie płyta zamiera w momencie wyświetlenia
napisu w stylu 'naciśnij F2 aby wejść do biosu'(Phoenix). Czyli zwis.
Reset biosu nie pomaga.

--
 -:- EKG/GG #1264107     [mailto: pasikowski_at_interia.pl]
                      registered witcomp.machine user #1