przycinajacy komp

Autor: tharry (tharry_at_it-net.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 11:55:38 MET

mam plyte soltek sl-75kav, athlona xp 1,7, zainstalowalem win xp pro, winda
wykryla wszystkie urzadzenia poproawnie - jednak kiedy ogladam film, to co
jakis czas dzwiek(AC97 na plycie)(i caly komp) przycina na chwilke(dziek sie
rwie i powtarza) - mialem juz kiedys cos takiego na duronie i chaintechu
7aja2 - ale sprzedalem tamtego kompa i nie wiem jak taki problem sie
rozwiazuje - sorry za NTG, bo to poewnie powino pojsc gdzies indziej ale
licze ze mi ktos odpowie

z gory thnx