Re: jaką kartę TV

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 11:21:42 MET

Użytkownik <lelelek_at_op.pl> napisał w wiadomości
> niestety korzystam z internetu przez modem, wiec nie stac mnie na
przejrzenie
> calego archiwum grupy.I z tad moje pytanie Jaka karte TV?
> w przedziale cenowym do ok 300 zł.
> Pozdrowienia

Do 300pln to kupisz nawet stereo nicam, firma nie jest tak ważna, istotne
jest to, żeby była na chipsecie Conexant BT8X8.
Jeśl idzie zaś o stereo, to problemem jest to, że przełączanie odbywa się
programowo i jest obsługiwane tylko przez gówniany soft producenta. O niebo
lepszy soft alternatywny (np. bTV) jak dotąd nie posiadł tej możliwości.
Jeśli bardzo zależy Ci na dobrym nicamie, kup kartę bez stereo + dekoder
sprzętowy za ok. 100pln - miodzio :)

--
Pozdrawiam, Arkhan.