LTR-24102B - Nero 5.5 - problemy z instalacją w Win98

Autor: Fingers (fingers_at_tlen.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 11:21:27 MET

Witam,
Mam problem z instalacją tejże nagrywarki, a dokładnie załączonego Nero.
Podczas uruchamiania setup.exe z głównego katalogu wyskakuje błąd:

"setup.exe wykonał nieprawidłową operację w setup.exe w module..."

i tak dalej, a przy uruchamianiu setup.exe z katalogu Nero55 wyskakuje:

"Odnalezienie wymaganego pliku .DLL I.DLL było niemożliwe." - dokładnie tak

Skopiowałem do windows\system bibliotekę z katalogu MSLibs9x ale to nic nie
pomogło. Szukałem w troubleshooting w pomocy do nero, ale nie było tam
podobnego błędu.

Nagrywarka jest nowa, wersja OEM z giełdy :-), ma gwarancję, ale może da się
ten błąd łatwo naprawić?

Dzięki,
F.