Re: wentylator

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 08:12:33 MET

In article <aqk1ql$7sc$2_at_news.tpi.pl>, .::Przemo::. wrote:

> sprobuj titana, fakt ze razem z raditorem, ale wiatrak ma predkosc 3200 i
> jest stosunkowo cichy, sam zestaw jest bardzo wydajny i niedrogi okolo 40
> zl

Zależy co kto uważa za cichy wiatrak. Ja właśnie wrzuciłem tego Titana do
pudła z rupieciami i żałuję, że wydałem 50zł, łeb mnie bolał od szumu,
nawet, jak zmniejszyłem mu obroty do 2000. Za 108zł kupiłem zestaw do
chłodzenia wodnego. Nie wiem czy można go polecić, bo używam dopiero kilka
dni, za krótko, żeby ocenić awaryjność, ale skuteczność rewelacyjna,
absolutna cisza i dobre chłodzenie. Trochę powalczyłem z szumem zasilacza i
teraz mam tak, że najgłośniejszy z tej kupy gratów jest monitor :) Cichutko
brzęczy w nim jakiś transformatorek.

Paweł