Re: Czy można odzyskać dane

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 01:26:23 MET

Użytkownik "komputery" <papuzka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Przez przypadek (bo nie chciałam) zaczął się na kompie instalować Win
> XP. Zgłupiałam i wyrzuciłam CD z napędu. Potem zresetowałam komputer,
> I od tej pory nie mam dostępu do dysku. Fdisk mówi, że nie mam żadnej

Tzn. tablica partycji jest pusta, czy też są jakieś partycje, tyle że
nierozpoznane?

> partycji
> (dysk był podzielony na 3 partycje) Na dysku były ważne materiały,

Wiesz co, we wszystko uwierzę, ale nie w to, że komuś NIECHCĄCY zaczął
się instalować XP ;-))). Mógł się uruchomić ekran startowy instalatora,
owszem, ale od tego miejsca do momentu wyboru miejsca pod instalację i
ew. usunięcia istniejących partycji droga jest baaardzo daleka. . .

> adresy i materiały robocze do mojej WWW. Czy mam jakieś szanse na
> odzyskanie przynajmniej częściowo danych? A jeśli tak, to jak albo
> jakim programem da się to zrobić.

Ponieważ mam mocne podejrzenia, że nie przebiegło to całkiem tak jak
opisujesz, pozostaje mi zaproponować jakieś programy do odzyskiwania
danych. Np. darmowy PC Inspector http://www.convar.de, bądź komercyjny
Ontrack EasyRecovery.

P.S. Choć możiwe, że "pomógł" mu ten reset, a ja się mylę :-).
M.