Re: Notebook TECRA 750CDT/750DVD - ma Ktoś?

Autor: Robgold (robgold_at_nteria.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 00:21:50 MET

Użytkownik <piojan_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości

> niezależny dekoder z wyjściem video?

to jest dekoder kotry moze wspomagac obecna karte lub wyswietlac na zewnatrz
poprzec S-Video ..nie jest to produk rodem od Toshiby ...ale sprawdz jeszcze
bo wydaje mi sie ze 750 ma wbudowany sprzetowy dekoder do DVD ..ale moge sie
mylic ..

Wazne zebys w przypadku montazu karty pcmcia (dekodera) mial port pcmicia w
standardzie zoom video ..zwany inaczje ZV.